رضا پورکریمان

ReZa PouRKaRiMaN
رضا پورکریمان

تو دنیای منی اما ؛ به دنیا اعتمادی نیست !

پیام های کوتاه

بایگانی

شب طولانی سال 1399

يكشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۳۰ ب.ظ


شب ... تاریکی ... یه شبِ تاریکِ طولانی ... اینکه این شب رو همیشه در کنار هم با دور همی سپری میکنیم شاید از ترسمون برای سپری شدن این شب تاریک و طولانیه ! 
امسال در آخرین یلدای قرن یعنی 30 آذر 1399 با وجود #پاندمی_کرونا که جهان رو درگیر خودش کرده و بر خلاف همیشه که شعار این بود که "یلدای بدون موبایل" ؛ اما امسال همه چیز تغییر کرد و شب یلدا امسال به خاطر ویروس کرونا همه چی رو تغییر داد و همه دور همی ها باید بصورت مجازی باشه و این خیلی تلخِ.

فارغ از همه اینا ، یلدا همیشه برای کسایی که تنها بودن و هستن و یا کسایی که فقیر هستن و یا کسایی که مریض هستن و یا بطور کلی افرادی که در شرایط سختی هستند ، خوشایند نبوده و نیست ... چرا که این شب یک دقیقه از همه ی شبای عادی در طول بیشتره و این یک دقیقه قطعا برای این افراد خیلی به سختی خواهد گذشت.

امسال یلدا کابوس واری رو پیش رو داریم ، چون هممون تنهاییم و در شرایط سخت.امیدوارم که این شب از سال هم به خوبی بتونیم پشت سر بذاریم و به خوبی از پسش بر بیام و امیدوارم که سال بعد خیلی از این چیزایی که باعث حال بد امسال ما هستن ، از بین برن برای همیشه .. کرونا ، گرونی ، حاکمیت فاسد و... . آمین.

یلدای خوبی رو براتون آرزومندم ♥

• یکشنبه 30 آذر 99
• 2020-12-20