رضا پورکریمان

ReZa PouRKaRiMaN
رضا پورکریمان

تو دنیای منی اما ؛ به دنیا اعتمادی نیست !

پیام های کوتاه

بایگانی

۵ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

.

زنان عضو حزب هرگز آرایش نمی کردند.

.

+ بخش بعدی در تاریخ: 402/7/7

.

۳۱ شهریور ۰۲ ، ۰۰:۳۰

.

در هر صورت داشتن حالت نامناسب در چهره (مثلا حالت ناباوری به هنگام اعلام پیروزی) خود جرمی بود که مستحق مجازات محسوب میشد. حتی در زبان نوین واژه ای هم برای آن وجود داشت. به این خلاف "جرم چهره" | facecrime میگفتند.
.

+ بخش بعدی در تاریخ: 402/6/31

.

۲۱ شهریور ۰۲ ، ۰۰:۰۰

.

ناگهان شنید که حتی برای تشکر از برادر بزرگ به دلیل افزایش سهمیۀ شکلات به بیست گرم در هفته، تظاهراتی صورت گرفته است. او با خود اندیشید همین دیروز بود که اعلام کردند سهمیه به بیست گرم در هفته کاهش می یابد. آیا ممکن بود تنها در عرض بیست و چهار ساعت موضوع را فراموش کرده باشند؟ بله، آنها به روی خود نیاوردند. پارسونز خیلی راحت مثل یک حیوان کودن پذیرفت. موجود نابینا پشت میز آن طرفی هم با هیجان و تعصب آن را پذیرفته بود و با تمایلی کین توزانه آماده بود هر کسی را که ادعا کند هفتۀ قبل سهمیه سی گرم بوده است، تعقیب، افشا و سر به نیست کند.
.

+ بخش بعدی در تاریخ: 402/6/21

.

۱۴ شهریور ۰۲ ، ۰۰:۰۰

.

سایم فقط یک ایراد جزیی داشت. یعنی یک چیزی کم داشت :

احتیاط، بی تفاوتی، یک نوع خرفتی نجات بخش.
.

+ بخش بعدی در تاریخ: 402/6/14

.

۱۲ شهریور ۰۲ ، ۰۰:۰۰

.

وینستون، همان طور که به چهرۀ بی چشم و دهان متحرکی که دائم باز و بسته می شد نگاه می کرد، احساس غریبی به او گفت این یک انسان واقعی نیست بلکه آدم مصنوعی است. این حرف ها از مغز انسان بیرون نمی آمد بلکه فقط از حنجره اش بود. چیزهایی که از دهان بیرون می آمد کلمات بود ولی گفتار با معنی واقعی نبود؛  سر و صدایی بود که مانند صدای مرغابی ناخودآگاه در می آمد.

.
+ بخش بعد در تاریخ 402/6/12
.

۱۰ شهریور ۰۲ ، ۰۰:۰۰