رضا پورکریمان

ReZa PouRKaRiMaN
رضا پورکریمان

تو دنیای منی اما ؛ به دنیا اعتمادی نیست !

پیام های کوتاه

بایگانی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است


شب ... تاریکی ... یه شبِ تاریکِ طولانی ... اینکه این شب رو همیشه در کنار هم با دور همی سپری میکنیم شاید از ترسمون برای سپری شدن این شب تاریک و طولانیه ! 
امسال در آخرین یلدای قرن یعنی 30 آذر 1399 با وجود #پاندمی_کرونا که جهان رو درگیر خودش کرده و بر خلاف همیشه که شعار این بود که "یلدای بدون موبایل" ؛ اما امسال همه چیز تغییر کرد و شب یلدا امسال به خاطر ویروس کرونا همه چی رو تغییر داد و همه دور همی ها باید بصورت مجازی باشه و این خیلی تلخِ.

فارغ از همه اینا ، یلدا همیشه برای کسایی که تنها بودن و هستن و یا کسایی که فقیر هستن و یا کسایی که مریض هستن و یا بطور کلی افرادی که در شرایط سختی هستند ، خوشایند نبوده و نیست ... چرا که این شب یک دقیقه از همه ی شبای عادی در طول بیشتره و این یک دقیقه قطعا برای این افراد خیلی به سختی خواهد گذشت.

امسال یلدا کابوس واری رو پیش رو داریم ، چون هممون تنهاییم و در شرایط سخت.امیدوارم که این شب از سال هم به خوبی بتونیم پشت سر بذاریم و به خوبی از پسش بر بیام و امیدوارم که سال بعد خیلی از این چیزایی که باعث حال بد امسال ما هستن ، از بین برن برای همیشه .. کرونا ، گرونی ، حاکمیت فاسد و... . آمین.

یلدای خوبی رو براتون آرزومندم ♥

• یکشنبه 30 آذر 99
• 2020-12-20

۳۰ آذر ۹۹ ، ۱۹:۳۰

میگن کوه به کوه نمیرسه ؛ ولی آدم به آدم میرسه . ولی من بعید میدونم توی این برهوت بی کسی حتی صدا به کسی برسه ؛ چه برسه کوه به کوه یا آدم به آدم. که اگر اینجوری بود این همه داد زدیم کسی صدامونو نشنید.درد غریبی داره مارو میکُشه.
#مکثار #رضا_پورکریمان

+ ته نوشت : برای مایی که اصلا زن نداریم که بخوایم بچمونو به زور پول 99/9/9 به دنیا بیاریم که لاکچری به نظر بیاد ، همین ریز دلخوشیایی اینچنین هم خالی از لطف نیست چشمک

99/9/9 - رضا پورکریمان

۰۹ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۰