رضا پورکریمان

ReZa PouRKaRiMaN
رضا پورکریمان

تو دنیای منی اما ؛ به دنیا اعتمادی نیست !

پیام های کوتاه

بایگانی

بی تو نمیشه

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

چی شد که از دنیای من رفتی ؟

چی شد که تنهاتر شدم بازم ؟

یادت میاد اون لحظه ی آخر ؟

گفتم بهت ، برگرد گل نازم ؟

 از من بدت اومده بود شاید

اما منو عاشقِ خودت کردی

رفتی و با یک نفر دیگه ...

برو گلم دیدارمون باشه قیامت 

رفتی و از من خیلی دلسردی

اما اینو یادت بمونه خوووب

تو واسه من عامل یک دردی

 من آخرش با درد میمیرم

خودت برام آرزو میکردی

رفتی ، برو خوش باش عشق من

با اینکه نیستی در کنارِ من

من عاشقت بوده امُ و هستم

شاید پیش خودت بگی پَستم

اما الان مجنونم و مَستم 

حالم بهم خورده و داغونم 

بدجور میلرزه دلم ، دَستم

کاش بودی و حال منو میدیدی

از باغ مهربونی اون چشمات

یه شاخه رز زرد برام میچیدی
 

+ / یکشنبه29آذر94 / کرج / رصا پورکریمان / +